Zoek op smaakprofiel
Zoek op kleur
Snel kiezen
Zoek op kenmerk
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op druivenras
Zoek op dranksoort
  U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Annuleren & Retourneren


Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat u wilt kopen en klik op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in de winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/retourneren?

Als consument heeft u een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden en via PostNL verzonden te worden. Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden. Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Appeldoorn zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening.

De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd. Voor retournering dient u te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace) betaalt u circa € 10,00. 

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Appeldoorn kenbaar te worden gemaakt. Stuur ons een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij  het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht. Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Appeldoorn heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Heeft u een vraag of een klacht over één van onze producten dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon. Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Retouradres:
Wijnhandel Appeldoorn
Emmastraat 27A
6881SN Velp gld
info@appeldoorn.nl

Met onderstaand modelformulier kunt u de overeenkomst herroepen:
Download het modelformulier voor herroeping

Even geduld a.u.b.